100 kilo is Sybo de Geus en Sybo de Geus is 100 kilo.
Hoewel, tegenwoordig iets minder.

Na zijn studie Grafische Vormgeving heeft hij bij verschillende reclamebureau’s gewerkt en is in 2003 als zelfstandig ontwerper gestart. Onder de naam 100 kilo ontwikkelt hij creatieve concepten en vertaalt deze door naar grafische ontwerpen en producten. Op merk-strategisch niveau voor marketing doeleinden, maar bijvoorbeeld ook kaartspellen en bordspellen als relatiegeschenk of voor educatieve doelen. Daarnaast ontwerpt hij Serious Games om onboarding, verandertrajecten of kennisoverdracht te faciliteren op een actieve manier.

Door discipline onafhankelijk te werken biedt 100 kilo zijn opdrachtgevers een breed scala aan creatieve oplossingen. Een combinatie van concept ontwerp, vormgeving van online en offline communicatievraagstukken, conceptontwikkeling voor marketing campagnes en visuele aankleding van ruimtelijke projecten. Bij voorkeur schuift Sybo aan bij de eerste brainstormsessies als uw project nog in de startblokken staat. Zo denkt hij graag mee over de insteek, de omvang en welke communicatiemiddelen worden ingezet. Hij heeft ruime ervaring in het proces van strategie, ontwerp tot realisatie.

Daarnaast werkt hij vanuit eigen initiatief aan autonome projecten. Voorbeelden hiervan zijn het Avondvierdaagseboekje, Woordplanting, de bundel Harde Rijmen en Nieuwe Buren.