100 kilo is Sybo de Geus en Sybo de Geus is 100 kilo.
Hoewel, tegenwoordig iets minder.

Na zijn studie Grafische Vormgeving heeft hij bij verschillende reclamebureau’s gewerkt en is in 2003 als zelfstandig ontwerper gestart. Sybo is sterk in het ontwikkelen van concepten en het doorvertalen hiervan naar tastbare ontwerpen. Hij werkt zowel op merk-strategisch niveau als op gevoel voor beleving en inhoud. In de kern draait het om creatieve invulling geven binnen de afgestemde kaders. Ongeacht of het eindproduct een gedrukte brochure, een online campagne of invulling van de openbare ruimte is.

Door interdisciplinaire samenwerkingen binnen het vakgebied biedt 100 kilo zijn opdrachtgevers een breed scala aan creatieve oplossingen. Een combinatie van concept ontwerp, online en offline visuele communicatie, concept ontwikkeling voor marketing campagnes en visuele aankleding van binnen- en buitenruimtes. Bij voorkeur schuift Sybo aan bij de eerste brainstormsessies als uw project nog in de startblokken staat. Zo denkt hij graag mee over de insteek, de omvang en welke communicatiemiddelen worden ingezet.

Bent u voornemens een nieuw product of project te introduceren en wilt u meer communiceren dan alleen “Dit is ons nieuwe product/project”? Wilt u de impact van uw boodschap groter maken dan “passend in de huisstijl”? Dan is het een goed idee op contact op te nemen.

In de afgelopen jaren als zelfstandig ontwerper heeft Sybo veel ervaring opgedaan in de vastgoedbranche. Met name in het ontwerp en de ontwikkeling van projectcommunicatie voor nieuwbouwwoningen. Vanaf het bedenken van de projectnaam tot en met het verzorgen van het gehele output traject.

Daarnaast werkt hij vanuit eigen initiatief aan autonome projecten waarmee een positieve impact wordt overgebracht. Voorbeelden hiervan zijn het Avondvierdaagseboekje, Woordplanting, de bundel Harde Rijmen en een bordspel dat momenteel in de laatste fase van ontwikkeling is.