Creatief zwaargewicht. Klinkt goed, toch?
Sinds onze start in 2003 hebben we inmiddels dan ook een schat aan ervaring op zak om van creatieve uitdagingen succesvolle communicatieprojecten te maken.

Wij zijn sterk in het ontwikkelen van concepten en het doorvertalen hiervan naar tastbare ontwerpen. In de kern draait het om creatief denken binnen de afgestemde kaders. Ongeacht of het eindproduct een gedrukte brochure, een online campagne of invulling van de openbare ruimte is.

Wij zijn ervaren in de ontwikkeling van projectcommunicatie voor de verkoop van nieuwbouwwoningen, in de vorm van verkoopbrochures, websites, advertenties en bouwborden.

Wij zijn actief in de ontwikkeling van nieuwe concepten voor bord- en kaartspellen. Zowel gezelschapsspellen voor consumenten, als spellen voor educatieve doeleinden en relatie- of jubileumgeschenken op maat.

Daarnaast werken we vanuit eigen initiatief aan autonome projecten waarmee we een positieve impact willen overbrengen. Voorbeelden hiervan zijn het sportpark in het Máximapark, het Avondvierdaagseboekje en een bordspel dat in de laatste fase van ontwikkeling is.