100 kilo is Sybo de Geus en Sybo de Geus is 100 kilo. Hoewel, tegenwoordig iets minder.
Na zijn studie Grafische Vormgeving heeft hij bij verschillende reclamebureau’s gewerkt en is in 2003 als zelfstandig ontwerper gestart. Onder de naam 100 kilo ontwikkelt hij creatieve concepten en vertaalt deze door naar grafische ontwerpen en communicatiemiddelen. Niet alleen op merk-strategisch niveau voor brand identity en marketing doeleinden, maar bij voorkeur voor maatschappelijke vraagstukken waar beweging of gedragsverandering gewenst is. In het verlengde hiervan ontwikkelt hij serious games om bijvoorbeeld teamontwikkeling, verandertrajecten of bewustwording te faciliteren in een actieve werkvorm.
Door discipline onafhankelijk te werken biedt 100 kilo zijn opdrachtgevers een breed scala aan creatieve oplossingen. Een combinatie van ontwerp voor online en offline communicatievraagstukken, conceptontwikkeling voor marketing campagnes, visuele aankleding van ruimtelijke projecten en gamification.
Bij voorkeur schuift Sybo aan bij de eerste brainstormsessies als uw project nog in de startblokken staat. Zo denkt hij graag mee over de insteek, de omvang en welke communicatiemiddelen worden ingezet. Hij heeft ruime ervaring in het proces van strategie, ontwerp tot realisatie.
Stuur hem anders gewoon even een mailtje.